tisdag 2 september 2008

Our day

Kanske hög tid att komma med lite text också,
det här är ju ingen bilddagbok...
Så himla svårt att låta bli bara,
det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord så ;)

Dagen har bestått av det gamla vanliga (som jag verkligen älskar),
vaknade till en jollrande unge med smilet upp till öronen,
gjorde lite mat till honom och så sov vi en stund till...
Satte sedan lillfisen framför tv:n,
så han fick lägga sina dagliga kablar i blöjan,
själv satte jag på en maskin med tvätt och gjorde mig iordning.
Efter det var kablarna i blöjan bakade och klara :)
Tog vår dagliga tripp till Ljungsbro,
där vi sov middag ihop mellan kl 12.30-15-30...UNDERBART!
Tog sedan en promenad med Ellioths morfar ute i det sköna vädret,
och sen for vi hemåt för grillning på balkongen!

Nu sitter jag här och är fly förbannad,
vet inte om det är datorn eller jag som är trög (troligtvis jag),
så hade inte Mange varit hemma hade denna ******** dator redan legat på gatan nedanför i flera timmar vid den här laget!
Ska ställa mig i duschen och lugna ner mig en stund nu tror jag!

Imorgon blr det öppna förskolan med Fia & Tuwis!

G´natt

1 kommentar:

  1. Hehe, ja hon valde badbrallo själv såklart. Fick dom av jobbet när vi gick på babysim i tisdags. Kram

    SvaraRadera