söndag 21 september 2008

Mohahaha

Fick ett samtal av en kär vän,
som tyckte att jag skulle gå in och läsa detta inlägg på denna blogg:
http://peura-familjenp.blogspot.com/2008/09/hmmm.html

Nu är det då så att man ska nog fråga sig om vem som är besatt av vem?
Vi har spolat fam. dorch/juliusson helt och hållet för längesedan,
medan damen i huset är inne på min blogg och lämnar anonyma kommentarer titt som tätt (som handlar om Ellioths öron eller min vikt osv...) Till slut får man nog och försvarar sig!

Blir så trött på folk (synd att kalla dem det igen),
men ännu en gång får jag det bevisat,
dem som håller på såhär mår bara dåligt själva.
Pappan i den här familjen Peura (bloggen som jag länkade till ovan) har åkt på cancer,
så klart dem mår dåligt...
Och tilläggas bör att denna lilla tjejja som har bloggen (22 år, trebarnsmorsa, gift och har intresset hästar borde nog eg kallas kärring, tant, dam) kommer från samma håla som fröken juliusson, klart man håller ihop liksom :) De har ju typ bara varandra, och kråkorna typ...

Aja, har även denna kväll fått mig ett gott skratt :)

Nu ska vi faktiskt krypa ner i sängen redan,
se på tv en stund för att sedan somna in och vakna utsövda imorgon!
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar