måndag 29 september 2008

Johanna - The killer

Johanna drog med mig på ett träningspass som hette duga nu på kvällskvisten.
Det började med att vi ställde oss på en sån crosstrainer ( heter den så?),
och efter fem minuter var jag skakis i benen, svetten rann som aldrig förr och jag fick inte luft:
-"Johanna, jag pallar inte mer jag dör nog..."
-"Men Sofia, Chrissan och jag brukar köra i 20-30 minuter..."
Jag höll ut i åtta minuter, sedan såg jag "ljuset" och hoppade av. Dö vill jag inte göra än!
Körde lite mage och ben efter det, sånt passar mig bättre då min kondition är helt borta (om jag någonsin ens haft någon?)!

När jag kom hem var maten framdukad,
love my man <3

Imorgon blir det babysim vid 10,
efter det en promenad till Jo-lo där Johanna skulle bjuda på lunch, min ängel!
Hon är bäst!

Nu ska jag krypa ner,
tidigt men värt!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar