onsdag 3 september 2008

Hektisk dag

Nu är jag helt slut efter denna hektiska dag!
Ellioth älskade öpnna förskolan,
speciellt när vi sjöng...
Fick en ny tjejkompis, Selma, hur söt somhelst!
...Och hon bjöd Ellioth på majskrokar så gissa om hon blev populär!? :)
Vi går nog dit nästa vecka också!

Efter lite lunch hemma hos Tuwa for vi vidare till sjukhuset där vi mötte upp Ellioths mormor...Hon skulle till läkaren och kontrollera ögonen. Efter en timmes väntan i väntrummet hade Ellioth charmat alla damer :) "Nu får vi något att kika på medans vi väntar" blev kommentarerna, och det fick dem kan jag lova...Världens tröttaste lilla fis spelade apa i en hel timme :)
Efter det blev det att fara till Mc D för lite snabbmat och sen i ilfart tillbaka till sjukan för att ta en fika med Marita...Lider verkligen med henne, usch...
Jag fick tårar i ögonen när jag gick därifrån,
det drabbar så många liksom...
:(

Nu är vi nyss hemkomna och jag har precis "sövt" Ellioth...Eller, han somnade när han lekte, så trött var han :)
Nu ska Jonas med sin nya tjej komma över en sväng, så jäkla trevligt!

Skriver mer och lägger in bilder senare,
adios

1 kommentar:

  1. Selma sa till mig att hon gärna bjuder Ellioth på majskrokar nästa vecka också! ;-)

    SvaraRadera