lördag 13 september 2008

Bloggar!

Jag är fortfarande inte kry,
sitter här och snörvlar.
Älskling däremot mår bättre och har åtagit sig städningen även denna vecka,
han är för underbar...<3
Dessutom lät han mig sova imorse,
ända till kl 10...Som sagt, helt underbar!
Lillfisen sover nu,
han har varit lite gnällig hela morgonen,
bara inte han åker på det här han också!

Vägde mig igår,
och nu funkar det inte att bara sitta på arslet längre.
Nyttigare mat & mer motion är det som gäller nu!
Men jag är så jäkla omotiverad...
Nu när hösten smyger sig på är det ju så mysigt att bara stanna inne hela dagarna,
gosa i sängen och äta massor gottis.
Men det måste bli ändring på det här,
jag får försöka att hitta motivationen någonstans!
Ska fösöka planera in en date med Johanna nästa vecka,
hon har ju redan tappat 5 kilo minst,
hon borde kunna ge mig en spark i arslet!?
Suck.
Men jag tänker inte banta,
bara börja leva sundare,
det borde innebära viktminskning det med,
eller?
Jag har ju så dålig självrespekt bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar