torsdag 25 september 2008

Storhandlat

mina prinsar, mitt allt <3
me, myself an i!
lite piggare, lite gladare...
Blev en sväng till Maxi för att storhandla,
vi gör ju det en gång i månaden...
Och tusan vad skönt att vara där strax efter 13,
då var det bara vi, barnfamiljer och pensionärer...Efter 17 går det ju inte vistas där inne,
då är det en helt galen hets!
Surar lite på min Johanna på Bik Bok då hon lovat höra av sig när jeans-leggingsen kom in,
och de hade dem gjort nu OCH tagit slut och ingen Johanna hörde av sig!
Grrr!
Fick iaf ett par bruna & ett par svarta,
får nöja mig med det sålänge.

Bosses hade förövrigt öppet idag,
första gången jag blev glad för att marängsuisen var slut tror jag,
annars hade det syndats idag i det fina vädret :)


Snart blir det baconsallad!
Sallad är bra skit!

vårt välfyllda fruktfat.
/S.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar