lördag 6 september 2008

Trevlig kväll hos Fia, Mogge & Tuwis!

det blev sent igår,
varav att bilderna kommer upp idag istället.
kom inte hem förrän vid 01.30...
vi hade verkligen supertrevligt.
fia & mogge bjöd på snacks, spelet "lika par leka bäst" och massor skitsnack såklart!
tuwis var lite hängig, efter sprutan hon fått några dagar tidigare, så hon var lite grinig.
och när hon grät vaknade ellioth såklart,
så han fick sitta med vid bordet,
men han sov lika gott där :)
plus att eftersom han var vaken några gånger inatt
så sov han till 9.30 idag :)

nu är det städning på g här,
mange ska städa hela lägenheten själv, eftersom jag gjorde det förra helgen plus att jag har fått dammsuga upp skit efter honom varje dag den här veckan. så efter lite sura miner och funderingar av mig så blev det hans straff!
jag och ellioth skulle egentligen varit ute medans han städade men det går ju inte i det här skitvädret :/
jag har iaf satt på en maskin med tvätt och ska nu lägga mig och bara slappa på soffan. det är jag faktiskt värd idag tycker jag!!

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar