fredag 26 september 2008

Trevlans as usual

Nu är vi precis hemkomna från familjen Zetterlund,
och vi har haft precis lika trevligt som vi alltid har med dem.
Emma, yrast i stan just nu, det blir man ju när man blir morsa säger:
- "Vi har fått papper på att Sebbe måste förnya sitt körkort..."
Jag :-" Varför?"
- "Jag vet inte, eller det kom bort en gång eller något..."
Jag läser på pappret och där står det Emma Zetterlund. De har ju gift sig, och hon bytt efternamn...Gissa om vi fick oss ett gott skratt :)?!

Det var så himla skönt att få träffa Chili också,
jag fick tillbaka massor minnen från den tiden när Ellioth var så liten...
Som jag nämnt så många gånger tidigare så mindes jag ju inte hur det var när han var så liten,
och det har gjort mig så himla ledsen...
Men nu minns jag, gissa om jag är lycklig!? :)

Enya & Ellioth har börjat få lite utbyte av varandra också.
Ellioth satt och asgarvade åt Enya när hon försökte stoppa in hans napp i munnen,
Enya ropade på Ellioth hela tiden, att han skulle komma både hit och dit. Hon förstår inte att han är för liten och varken kan gå eller förstår, såå sött <3


Nu tar storprinsen en whiskey och sen blir det till att krypa till sängs och myyyysa!

Godnatt från oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar