onsdag 17 september 2008

Bye bye pappsen!

Imorse var vi uppe vid 7 och vinkade av pappasen som skulle på kick off med jobbet.
Kommer bli jättekonstigt att sova utan honom inatt,
det har vi inte gjort sedan Ellioth och jag sov på BB tror jag.
Men efter det somnade vi om och tog sovmorgon även idag!

Nu har vi varit uppe och kollat på lilla Chili och gett henne sin present.
Jag kunde inte förstå att Ellioth varit så liten men när jag tänkte efter lite och insåg att lilltjejen nu vägde 3500g och var 53 cm lång så har han ju faktiskt det. När han föddes var han 52 cm lång och vägde 3410g...
Vart tar tiden vägen?
Kan någon berätta det för mig?

Nu ska jag tömma min spargris och springa ner till Johanna på Bik Bok och unna mig en tröja och ett par jeans. Har knappt köpt något till mig själv sedan Ellioth föddes, det är inte så att man prioriterar sig själv när lillkillen växer ur den ena efter den andra storleken! Och pengarna är ju slut förlängesedan men då kom jag att tänka på min spargris. Pengarna där i sparade jag ihop när jag bodde hemma och jobbade, tror det tog två månader att få ihop det...Och det är nog iaf 800kr ungefär, i mynt :)

I eftermiddag åker vi till mamma & pappa,
ska sova där...
Så nu blir det bloggtorka här till imorgon kväll!
Hörs då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar