söndag 21 september 2008

Mobbning

Anonym:
"han e ganska söt er grabb, men har nån av er föräldrar utstående eller stora öron? han ser ju lite ut som dumbo!"

Höromdagen fick jag också höra (av en gammal dam):
"...men gud, han ser inte klok ut, han ser ut som en vingmutter..."

Det här är vuxna människors ord...
Inte undra på att det finns så mycket mobbning där ute.

Ja, Ellioth har utstående öron...Oftast lägger sig detta med att huvudet växer. Skulle det inte göra det och han skulle lida av det när han blir äldre, fixar en kirurg det med två stygn. Svårare är det inte.
Ellioth är helt perfekt, och hans öron är sååå charmiga!
Vi älskar varenda del på honom!

6 kommentarer:

  1. Va?! Säger verkligen vuxna människor så?! & hur kan man säga sånt om någon som är så himla söt?!

    SvaraRadera
  2. Vi tycker iallafall att Mister. E är världens NÄST sötaste bebbe (precis under toppen Ebba =)). Utstående öron eller inte. Gud vad jag tycker folk är barnsliga och helt onödiga i sina slängar. Vem och varför vill kritisera ett barns utseende?? Även om man tycker bebisar ser konstiga ut/ fula så är det någon man håller för sig själv!!! Jag vet / ser ofta bebisar som JAG tycker set mindre bra ut men skulle aldrig få för mig att ens säga dom orden. Men för oss så finns INTE Ellioth på DEN listan. Herregud hur skulle det gå när han är min blivande svärson?? =D KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilka idioter det finns! Jag blir så arg när jag läser dom där komentarerna som du får ibland. Att ge sig på ett litet barn... (Som för övrigt är bland de gulligaste ungar jag sett!)

    SvaraRadera
  4. Det vore ju jävligt tråkigt om alla såg likadana ut. Vem bryr sig om ett par öron. De flesta har två st. och ska ha dom för att höra med.

    SvaraRadera
  5. Vilka människor där finns. Att man bara kan klanka ner på små barn, barn som inte ens kan försvara sig själv !!

    IDIOT, vad arg jag blir. Är alltid någon som hackar på er lilla guldklimp.

    Han som är så fin?
    Blir på sådant myshumör när jag ser er lille kille. Önskar Nellie, min dotter hade fått vara så där liten igen, tiden går så sjukt fort. K'nns som det var igår hon var så liten, nu nu är hon 2 år och trotsar *lovely*

    SvaraRadera
  6. ynd att det sägs såna saker om en så söt bebis. Men ofatas är det ( har jag lärt mej) efter som ni känner personen i fråga så handlar det om avundsjuka. Ha det bra!

    SvaraRadera