tisdag 30 september 2008

Babysim

Nu sitter jag här trött som ett as.
Har haft en helvetesnatt bakom mig igen,
Ellioths förkylning vill inte släppa och nu har Mange åkt på det igen.
Så lillfisen har krälat omkring i sängen och letat efter nappen,
och Mange har snarkat hela natten, kul...NOT!
Jag blir cp utan sömn.

Nu ska vi pallra oss ner till simhallen på babysim iaf,
det blir kul som tusan.
Sen blir det nog slappa hemma hos Johanna, the day long,
och så lär hon ju släpa ut mig på en monsterpromenad :)
Är lite sur på henne...
Hon har gjort att mina muskler svullnat så jag givk upp ett halvkilo över natten ;)
Bajs!

Nu ska jag fånga in snor(!)ungen (ordagrant) som ålar omkring på golvet,
och ligger just nu under tv-bänken, och klä på honom!
Så hör ni illvrål så är det hemifrån oss :)

Hörs då!

1 kommentar:

  1. Roligt med babysim!
    Går vi med på, fast på fredagar!
    Kram Malin

    SvaraRadera