lördag 27 september 2008

Mer barn

Nu är städningen klar här,
och familjen är dyduschad.
Ellioth ska precis få fisk (som han verkligen hatar)
så snart blir det liv i köket :)
Men idag är det Manges tur att mata, wihooo!

Har legat på sängen en stund och drömt oss bort till nya lägenheten...
Sovrummet kommer bli sååå mysigt med den tapeten jag visade i tidigare inlägg,
vår säng, bäddat med vitt...Och vita & rosa gardiner!
Där kan det nog bli fler barn gjorda :)

Måste passa på att gratta Maria till bebisen i magen,
så himla kul!
Du har verkligen det bästa i livet att se fram emot!
Har du någon blogg eller så som man kan gå in och kika på?
Hur mår du so far?

1 kommentar:

  1. Tack :) Jag mår bara bra och har gjort hela tiden, har sluppit nästan allt illamående och såna saker. Det enda jag känner av är lite trötthet och en rygg som börjar kännas av ibland, framförallt på jobbet (städjobb). Längtar till magen börjar synas ordentligt, nu ser jag bara tjock ut.

    Jag har ingen blogg, eller jag har en men har bara skrivit ett inlägg. Funderar på att ta tag i bloggandet igen, då får adressen om jag gör det.

    Jag förstår Elliot, fisk är inte gott :)

    SvaraRadera