söndag 7 september 2008

Godmorgon!

Jag är aptrött.
Mange har snarkat som en galning hela natten,
hade jag haft en kökskniv på sängkanten hade jag nog ärligt dödat honom,
så arg blir jag när jag vaknar av hans snarkningar hela tiden.
Lillfisen har stönat & stånkat hela natten också,
vet inte vad han styrt med....
Han rullar ju över till mage hela tiden och då ligger han och gnor med ansiktet i madrassen och då åker ju nappen ur, som jag så snällt får gå upp och stoppa i hela tiden då.
Förut behövde jag åtta timmars sömn för att kunna vara människa,
har väl fått dra ner på det nu när man skaffat barn,
men lite sömn behöver alla!

Om en liten stund ska vi iaf fara ut i skogen och plocka svamp...
Efter det blir det stek i Ljungsbro,
och senare två lägenhetsvisningar i Johannelund!

Allt för nu!

2 kommentarer:

  1. Vi ska också på lägenhetsvisning idag och sen ska vi äta stek och bjuda över syrran med sin familj på det.
    /Lynn

    SvaraRadera
  2. Johannelund är good stuff!
    Speciellt Johannelundsvägen.=P

    SvaraRadera