onsdag 17 november 2010

Uppskatta det lilla...

Jotti "ner-och-upp" :)

Äntligen är jag klar med denna satans (del-) kursen. Tyckte dock vår tutor bedömde oss orättvist på vår redovisning. Jag stod framme vid tavlan, hade flera overheads och höll mig till ämnet medan andra satt på sin plats eller pratade om något helt annat. Skitsamma, huvudsaken att jag blev godkänd och det blev jag!

Sov en timme när jag kom hem då jag har en sådan satans huvudvärk fortfarande. Den vill inte ge med sig så jag tror det är bihålorna som bråkar. Hoppas det ger med sig till fredag bara, Stockholm blir mycket trevligare utan skallebäng!

Ikväll kommer barnens mormor och morfar hit och sitter barnvakt medan vi går på föreläsning på dagis! Vi tycker det ska bli jättemysigt att gå ensamma, haha. Känns nästan som om vi ska gå på bio... Vi kommer gå och hålla varandra i handen och pussas säkerligen :) Snacka om att man uppskattar det lilla :)

Nu ska jag busa med mina prinsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar