söndag 28 november 2010

Tomtar och pussar!

Har suttit och pysslat med årets julkort, i 2 jäkla timmar, och äntligen är de klara!
Klickade till och med hem frimärken till dem, sjukt NÖJD, då slipper jag ju det varvet till affären :)
Knäppa kort på busarna var ju inte det lättaste heller. Det slutade med att de fick hamna på egna bilder då Elton inte alls uppskattade att Ellioth skulle hålla om honom...Och stod de bredvid varandra tittade den ena in i kameran medan den andra gjorde någon jätteskum min(se nedan!),
Nu ska jag hoppa i säng. Imorgonbitti är det mycket att stå i då jag ska ta båda ungarna till dagis innan jag kan åka iväg till skolan, spännande :)
He does it like his mum, PUSSMUN skaré va´!

1 kommentar:

  1. Så jävla gullig.. Kan tänka mig att ditt mammahjärta smälter när du ser detta kort.

    SvaraRadera