lördag 27 november 2010

Bara gnäll!

Här kommer ett riktigt gnällinlägg, så ni som inte pallar kan sluta läsa nu!

Mina knän värker så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Panodil var fjärde timme lindrar lite, men missar jag tabletterna så håller jag på att gå sönder. Hittils har höger knä varit värst men nu är det vänster istället. Armbågarna gör ont, likaså handlederna och axlarna... Men värst är knäna! Jag har pratat med vårdcentralen och fått en tid dit men det är långt kvar. Jag sade att jag inte behövde någon akuttid men nu börjar jag ångra mig. Hon sade även att jag skulle höra av mig om det blev värre. Det är värre, inatt sov jag en timme (Ge mig STARKA tabletter NU!).

Dessutom håller det på att värka hål i mitt hjärta. Hela förmiddagen bestod av plugg, samma sak lär det bli imorgon... När ska jag få umgås med min familj en hel dag? Utan plugg? Och på måndag börjar allvaret, då är inskolningen av Elton avslutad och det är dagis på riktigt som gäller. Jag hinner som sagt inte med i plugget nu, hur ska det gå när jag offrar timmar för att gå och hämta hem barnen istället?? Det är så jävla kämpigt just nu, men jag ska försöka hålla ut...

Nu, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar