söndag 14 november 2010

So much positiv!

Ton-Ton<3

Nu har jag packat och namnat. Regnkläder, extrakläder, vantar & mössor, nappar & snuttisar... Imorgon börjar vår lillprins på dagis! Eller börjar och börjar, en inskolningsperiod på två veckor börjar och Mange är den som får sköta den biten. Skönt känner jag då Elton inte alls är lika "lätt" som sin storebror utan tykänns och är lite mer mammig och pappig. Men det ska nog gå hur bra som helst eftersom vi har världens bästa dagis med världens bästa fröknar! Och så har han ju världens bästa storebror som kommer ta hand om honom där också <3

Jag längtar helt galet mycket till fredag nu då mamma och jag far mot vår kungliga huvudstad! Och det bästa av allt, pappa bjuder oss på hela kalaset! Hur underbar får man vara <3
Känns som jag verkligen är värd det när den här helvetesveckan (i skolan) är över...

Och på tal om resa, igår bokades ännu en liten miniresa som jag kommer att ha att se fram emot! Den tredje januari tar Ellioth och jag tåget (grabben är helt lyrisk över att få åka tåg, han har redan packat sin ryggsäck till färden) till Malmö och vår underbara Helena! Där stannar till vi tills torsdagen då vi tar snabbtåget hem igen. Biljetten gick endast på 267:- t o r, som hittat ju :)

I' m so happy <3

Nu blir det snart Ensamma mammor uppkrupen i ett soffhörn, (i min nya hårfärg som jag är sjukt nöjd med!) ;-)

1 kommentar:

  1. yeeehhh jag längtar redan, ska bli så MYS!

    Men du... Snälla,förklara för mig vad som händer..när blev elton så stor för att börja dagis? Stanna tiden!!

    SvaraRadera