söndag 21 november 2010

Pluppa...

Ellioth "pluppar", som han säger, med sina nya pärlor och pärlplattor som han fick när jag kom hem. (i sina nya skor) :)

Det var en kille som gillade sitt paket och sina nya skor igår. När han skulle in i duschen blev det krig då han vägrade att ta av sig skorna. Det blev en snabbdusch så han fick ta på sig skorna igen och pluppa vidare även att klockan var efter 22 :)

Jag minns inte att jag lade huvudet på kudden igår. Det är kämpigt att traska på Stockholms gator :) Speciellt när man inte fick sova något på natten... Min kära mor snarkar så man tror man har ett helt tröskverk i rummet! Ghaahh! Jag lät henne sova men när jag vid 3 fortfarande inte hade somnat fick jag panik och sade till henne, hon kontrade med att jag skulle sluta tjata. Gissa om jag blev upprörd :)

Nu ska vi ta och göra oss iordning och kanske åka ner till Ikano...Det är säkert vad resten av stan ska göra också:S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar