torsdag 11 november 2010

Trasig jag.

Jag är så satans upprörd över den här kursen. Jag vet inte hur jag ska hinna med ju! Självklart är inte tekniken med oss heller så igårkväll fick jag mail av någon snubbe som menade att jag istället för att ladda upp en text på ett ställe på nätet skulle skriva ut den så att alla kunde få ett varsitt exemplar, NO WAY! Sju personer ska ha mina texter, och jag har tre texter. Detsamma gäller dem, de har tre texter och jag ska ha tre var av alla sju. Dessa texter ska jag ge respons på och det ska jag göra imorgon. 21 texter får jag beta mig igenom ikväll när boysen sover. skitkul, verkligen! Sedan får jag sitta och plugga hela helgen eftersom vi har gruppdiskussion kring ca 200 sidor på måndag som jag då måste ha läst tills dess. Tur att de inte stressar ihjäl sina studenter på universitetet!

Nu har jag suttit och pluggat sedan 8.00 och nu ska jag fara vidare till universitetet för att fortsätta där...Redovisning it is, jag får helt enkelt improvisera lite :) Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar