lördag 13 november 2010

Sjuk.

Nöjd kille när han skulle få bada igår! Finns det något gulligare än bebisrumpor:)?

Gårdagskvällen spenderades i Ljungsbro där vi bjöds på middag. Jätteskönt att slippa laga efter en så hektisk vecka. Efter maten fick Elton bada och ungen blir som tokig i vattnet. Han plaskar och han ramlar så hela han är under vattnet men ändå bara glada miner. När han ska gå upp däremot är han inte lika glad, då blir han ilsk som ett bi. Bada är hans grej med andra ord:)

På vägen hem slocknade båda ungarna och sov vidare efter att vi burit upp dem i deras sängar. Jag mådde skit, frossa och huvudvärk, så jag kröp upp på soffan och sov för natten redan innan 20.30. (Därav mitt dåliga bloggande igår, förlåt!)

Jag mår fortfarande skit, har feber och är jätteyr, vad har jag fått för konstigt? Har verkligen inte tid med det här, jag måste åka till biblioteket och plugga idag ju...:(?
Lät iaf M sova en stund för pigg var jag ju:)

Nej, nu ska jag läsa Corren (vuxenpoäng)! Prenumererar ni vet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar