torsdag 18 november 2010

Packa bajs!

Har både hunnit packa och packa upp. Skolböckerna får faktiskt stanna hemma, även att de verkligen skulle behöva få följa med. Men naä, någon måtta får det vara. Den enda litteraturen som följer med är två nummer av VeckoRevyn :)

Sitter med min fina M på soffan och avnjuter lite ost och kex. Vi firar fredag idag istället eftersom jag är borta imorgon. Sitter och tittar på Helenius Hörna och förundras över hur snygg Jöback är, helt galet. Förstår att jag och Elin var lite kära i honom i högstadiet :) M och jag kom dock fram till att han har större chans på Peter än vad jag har, surt. Jag frågade om han skulle kunna tänka sig att sex med Jöback för en miljon, och jo det skulle han om han slapp få den där bak:) Jag menade dock att han bara kunde ta lite bedövningssalva där bak om miljonen bara gällde att M skulle ta emot, haha. M skulle köpa ett hus för pengarna :)

Nu blir det lite pussar och sen sängen. Imorgon är dagen jag längtat efter länge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar