söndag 28 november 2010

Hemskt väglag!

Inget roligt väglag just nu. Det yr snö över vägen, vilket skapar höga snövallar och spår existerar inte ens!

Börjar ångra att jag gav mig ut idag. Tanken var iofs god då jag tänkte åka ut till Ljungsbro och låna hem pappas bil då jag tror att det blir svårt att ta sig till dagis med vagnen imorgon (och vagnen vill de ha där för Elton brukar få sitta i den när han blir trött). Dessutom är ju ungarna snoriga och hostiga så ifall dagis ringer vill jag kunna komma hem skapligt snabbt! Bussarna lär man ju inte kunna lita på känns det som.

Jaja, nu sitter jag iaf i Ljungsbro och väntar medan far min (med ordentlig snönundering - vilken jag saknar) skottar fram bilen! Jag hatar att köra i det här väglaget, jag är skitnervös :(

Btw har vi varit runt i hela stan för att finna en snöskyffel så jag skulle kunna skotta av vår parkeringsplats men de var dessvärre slut i hela stan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar