tisdag 30 november 2010

Rulle full.

Jag är så trött med en sådan huvudvärk att jag bara vill skrika! Sedan blir det ju inte jättemycket bättre av att Ellioth är i sin värsta trots ever och skriker som om han vore döende såfort jag säger till honom. Har jag "tur" flinar han bara åt mig. Och Elton sitter som ett frimärke på mig.
Om någon skulle vilja bjuda ut mig en kväll, om än för bara någon timme, så har jag många lediga blad i min kalender :D

Nu ligger jag på sängen, i bara några minuter, för att pusta ut innan middagen. Det är verkligen fullspäckat schema från tidig morgon (06.00) till sen kväll (ca. 21) här hemma. Fortsätter det såhär kommer jag vara ett vrak den dagen jag tar examen, och kommer få gå i förtidspension då!

Nu middag, sen söva ungar (och mig själv?)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar