lördag 20 november 2010

Hemlängtan...

Jag står knappt ut de två timmarna som är kvar i den här jäkla stan. Ingenting, inte ens världens alla pengar skulle kunna få mig att flytta hit. Blä, jag hatar Stockholm, bortsett från shoppingen! Den skulle dock kunna bli trevligare om dr bytte ut all kassapersonal i samtliga butiker i hela stan... Vilka muntergökar! Inte ett enda leende eller tack har jag fått. Och invånarna, fy fasen. Som de stressar och springer... Och mammorna i den här stan borde ha uppkörning på barnvagnarna, eller iaf lära sig prata och säga "ursäkta!" istället för att köra rakt på.

Och Scandic borde tänka om. Jag klagade på att vi inte hade något vattentryck i duschslangen med det förklarade de med att de var miljövänliga och sparade vatten. Fast gör de verkligen det när människorna måste stå tio gånger längre i duschen för att få ur schampoot ur håret? Smartass?!

Nej, nu längtar jag hem till mina fina killar där hemma! Nästa gång jag åker till den här skitstan ska jag ha med mig min man...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar