måndag 29 november 2010

STRESS!

Mitt vackra vinterland.

Ja, idag har det varit full rulle vill jag lova. Var slutkörd redan imorse efter att ha släpat två ungar till dagis. Efter det letade jag parkering på universitetet i 20 min men hittade tillslut EN ledig betalparkering, phew. Grupparbete stod på schemat och de flesta var sena pga av snön, vilket i sin tur ledde till att två stycken hoppade av... Kul, när det bara är en vecka kvar liksom och vi rättat oss efter dem tidigare. Men skitsamma... Imorgon är dessutom en sjuk och en iväg på begravning så det blir inte mycket till grupparbete, bara Oskar och jag. Stressar halvt ihjäl av det här och ja jag vet, jag måste lära mig skriva gruppkontrakt!

Nu är det middag och sen måste jag sätta igång och plugga igen! Bloggen kommer lite i kläm sådana här dagar, solly!

Btw så hade Elton inte gråtit något på dagis idag vilket är ett stort framsteg! Han hade tom jollrat och varit glad :) Någon som däremot blev riktigt ledsen i em var Ellioth... Han sprang rätt in i köksbordet, med munnen, vilket resulterade i att framtänderna satte sig i överläppen och gjorde två stora jack vilka det sprutade blod ur :( Det gick dock över såfort nappen kom fram :)

Nu middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar