måndag 8 november 2010

Extra extra.

Idag har jag fått saker gjort, minst sagt. Har läst in mig på ämnet jag börjar imorgon, skriftlig kommunikation, och även sett på en film i "studeringssyfte". Tentan i den här kursen består nämligen i att analysera en film utifrån det vi lär oss om kommunikation. Kursansvariga sa att det nog skulle bli en rolig tenta och jag kommer nog att hålla med :)

Nu ska jag springa och hämta hem prinsen från dagis och där möter vi även upp morfar och Elton som kör ut oss till Tornby. Jag och grabbarna ska leta en till overall. Tanken var att Elton skulle få ärva Ellioths overall han hade förra året men om han kissar på sig och så så måste det ju finnas en extra. Grabbarna får dock dela på den där extra :) Handskar och en ny mössa till Elton (gärna en man kan knyta eller knäppa på mer än ett ställe!) behöver också inhandlas! Nästa vecka börjar vi skola in Elton på dagis, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar