fredag 12 november 2010

Mys och städning!

Den här nakenfisen myste jag med imorse!

Elton sov hos oss största delen av natten då han hade kissat igenom i sängen. Mange var uppe, antagligen i sömnen, och slet av Elton pjamasen och slängde ner honom bredvid mig. Och Elton är, precis som sin bror, en grabb som hatar täcke. Så vi har bråkat hela natten han och jag, han har sparkat av sig täcket och jag har lagt på honom det eftersom han var en isbit!
Låg och gosade i sängen i 30 min innan vi gick upp och satte ordentlig fart... Bäddade rent alla sängar, dammade, dammsugade och moppade hela lägenheten. Detta var klart kl. 9 :)

Nu sitter jag på universitetet och har grupparbete. Ska ta tag i det igen...
Laters!

1 kommentar:

  1. Låter precis som våran dag, storstädning, tvättning o renbäddade sängar, dock inte klara förens nu ;) så nu är förhoppningsvis alla sjukbaciller borta, bara lite leksaker dom ska diskas med sen så :)

    SvaraRadera