tisdag 30 september 2014

Ännu en


Skapligt flygstråk här över, ändå fick jag inte med alla linjer på bild :)

Imorse var jag iväg till läkaren. Ännu en gång imponerar Kvinnohälsan då jag fick träffa ännu en fantastisk människa. Hon relaterade mina problem till sina och berättade om hennes jobbiga graviditet och hur hon själv fuskade med järntabletterna. Jordnära, ärliga människor...<3
Efter besöket tog jag en lång, mysig frukost på Espresso House, all by my self. Passade på att planera lite för verksamheten på jobbet också. När butikerna slog upp portarna gjorde jag några ärenden innan mannen anslöt (då han hade ett jobbärende på stan) och vi tog en varsin sub till lunch. Därefter for jag hem en sväng innan det var dags för stängning på jobb. Sedan full rulle hem för mat, tvätt, fotbollsträning, sövning osv... Nu lite PH, kvarg och hallon innan det är dags för sängen!

Btw körde M ritualen igår och inget spökande inatt. Dock har vår tv-dosa varit borta i över en månad (vi har letat ööööverallt!) och nu i eftermiddag hade den plötsligt hoppat fram och istället var BluRay-dosan borta. Alltså någon ("något") driver järnet med oss :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar