onsdag 3 september 2014

Tjocksmock och tjejtjusare


v. 18 <3

Jag kände mig faktiskt pigg och glad när jag klev upp imorse för en gångs skull. Det ska kissas 4-5 gånger per natt men nu är jag så van vi det att jag knappt vaknar när jag kliver upp. Är aningen medveten om vad jag gör men somnar bums när jag lägger mig i sängen igen.
Kom till ett jobb fullt av vikarier och jag om någon jublade! Jag fick en egen vikarie och slapp att vara ensam med mina för dagen 12 sötnosar (läs: stundtals huliganer) <3 Nu hade "damen" och jag inte jättemycket gemensamt men hon "passade" kidsen i god ordning vilket ju är huvudsaken. Jag lämnade jobbet nöjd och glad med dagen och åkte för att hämta upp mitt största hjärta på skolan. Där jagades han och kompisen av tjejerna och han hade såå kul. När vi skulle gå kom dessutom en sötnos till tjej och kramade honom hejdå. Det var pinigt men hans mor tyckte allt att det var lite mysigt :) Igår satt dessutom den tidigare "tjejrädde" killen och planerade för sitt kalas och vilka han skulle bjuda, det löd typ: "Oliver, Wilmer och Tim! Och så Jonna, Saga, Ebba, Tuwa, Aicha..." och så fortsatte han radda upp sisodär tio tjejnamn till :) De där grabbarna är nog riktiga tjejtjusare tillsammans, eller som Ellioth menar, tjejerna jagar dem hela tiden... Jaja, säkert, det brukar ju låta så :)

Ikväll skulle jag egentligen kört ett pass zumba men familjelivet kom emellan. Middagen blev sen och utan den i magen hade jag aldrig pallat röra mig en millimeter... Nu ligger jag i Ellioths säng med en snusande liten ängel på vardera sida om mig. Ska snuffa och pussa på dem lite innan jag går ner och myser lite på soffan med min stora ängel. Vardagen flyter ju på i 110 och man hinner inte med varandra men imorgon har vi lite sovmorgon innan vi lämnar skruttarna och far på undersökningen på US. Trots att jag kommer få lugnande så är jag så sjukt nervös. Hatar det där.

Nej, nu gör grodan volter i magen så jag blir alldeles hungrig:) Dags för lite gotte :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar