fredag 26 september 2014

Upp och så ner igen


Idag gick jag in i v. 22 och bulan den växer på bra :)

Jag har dock mått piss hela dagen. Huvudvärken är ju alltid där men idag kombinerades den med en ömmande magmun och ett hejdundrande illamående. Efter jobbet åkte jag på en mysig lunchdate med min man men jag mådde så illa att jag inte kunde äta utan satt bara och tittade på. Försökte smaka lite av hans mat men den höll på att komma upp direkt. Jag åkte hem med jordens frossa, bäddade ner mig under en filt och sov i en timme. Märkte knappt att mannen kom hem och satte sig och jobbade. Efter den där timmen åkte jag och hämtade hem skruttarna från skolan och förskolan och när jag kom hem tog jag en Losec och två Panodil och bäddade ner mig igen. Nu har vi nyss ätit middag och jag känner mig aningen piggare. Lite fredagsmys måste jag väl orka med?

Elton och jag kickade igång fredagsmyset med varsin smoothie när han kom hem från förskolan. Både han och jag är tokiga i jordgubb-/banansmoothie och extra gott blir det i våra glasmuggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar