fredag 12 september 2014

Tvekönad?



V. 20 idag och vi har varit på UL <3

Nu i eftermiddags fick vi "träffa" vår lilla groda igen. Hen hade växt till sig och alla organ såg fina ut och av vad barnmorskan såg har jag ett friskt barn i magen <3 M var tydlig med att vi inte ville veta kön så när hon svepte förbi down there bad hon oss titta bort men då drar M kommentaren: "Äsch, ser vi så gör vi väl det...". Han såg en pulla, två gånger och jag tyckte mig se en snopp, så ja det förblir väl en liten hen framöver också :)
Lyckan var på slutet av ultraljudet, när kontrollerna av alla organ var klara, då barnmorskan bjöd in två överlyckliga storebrorsor till att se sitt lilla syskon och hen då vinkar till dem <3 Grabbarna var helt lyriska när de fick se både ögonglober, "tryne", hjärta och skelett och förstås att armarna gick i ett och såg ut som vinkningar. En riktigt mysig stund <3

Jag har dessutom ÄNTLIGEN fått tabletter utskrivna så snart kanske huvudvärken är borta och jag kan njuta lite av helgen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar