söndag 21 september 2014

Toppenlördag!




Vi hade världens bästa dag igår!! Myskläderna var på hela dagen, håret var trassligt, solen sken och vi hade underbara vänner kring oss klippt hela dagen. Vi tog sovmorgon, åt gofrukost och jag hemmatränade lite. Därefter plingade en kompis till Elton på dörren och så var han iväg. Sedan plingade familjen Bramby på dörren och Ellioth for iväg med dem. Efter vi lunchat lite på varsitt håll kom familjen B över till vår gård där det blev häng hela eftermiddagen. Vi njöt av sol och gott sällskap medan kidsen lekte. Innan middagsdags tog vi en liten promenad genom kvarteret tillsammans med lite stopp för lekparkshäng! Middag åts på varsitt håll, då hämtmat inte passade mig då jag redan på morgonen bestämt mig för lövbiff :) Sedan kom de över till oss en stund igen och vi hade lite lördagsmys innan deras minsta behövde gå och lägga sig. Deras sällskap byttes då ut av en klasskompis till Ellioth och hennes familj. Gubbarna drack whiskey, kidsen åt godis och lekte och de gravida kvinnorna drack Cola :) Först efter 22 blev det tomt i huset och vi kastade ungarna i dusch och säng för att själva lägga oss på soffan för att se ett avsnitt Walking dead. Eller M såg åtminstone ett avsnitt medan jag snarkade gott :)

Nu är det strax dags för frukost här innan vi kickar igång dagen. Risken är att det blir myskläder även idag och massor innehäng. Vi ska nog åka bort till affären och komplettera med lite ingredienser för lite bakning men vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar