fredag 19 september 2014

Bara det dyraste duger


Idag gick bullen och jag in i v. 21 <3

Jag orkade inte blogga mer sedan igårkväll då jag gokdäckade såfort jag satte ner rumpan på soffan. Dagen tog musten ur mig. Jag hade kidsen hemma och förmiddagen innebar mys hemma, utan stress. Lagom till lunch mötte vi upp pappsen på Mc Donalds och därefter åkte jag och barnen till Leos lekland. Det var i princip obefintligt med barn där så vi hade hela stället för oss själva. Barnen lekte med varandra och jag tog plats i en soffa. Jag är inte riktigt byggd för att krypa i trånga tunnlar, åka rutschkana eller hoppa studsmatta just nu :) Efter lek och bus åkte jag till Martine och njöt lugnet medan jag fick naglarna fixade. Och därefter var det som sagt tokdävk på soffan :)

Idag lämnade jag kidsen på förskolan och skolan och efter en andra frukost åkte jag vidare mot us för provtagning. Eftersom min mor haft en blodpropp i benet är jag tvungen att kollas upp lite extra tydligen. Som vanligt är jag svårstucken så det hela tog en himla tid och först på tredje försöket och en ny sköterska lyckades de få ut några droppar blod :) Efter det åkte jag hem och hämtade kidsen och så for vi till Ikano och köpte höstskor till grabbarna. Det är två bestämda herrar jag har så lågprisvarianten blev ratad direkt och jag fick snällt betala en femhundring styck för grabbarna :) Vi tog Ikea-korv till mellis innan vi for hemåt där vi fått besök på gården av våra grannar med kids. Nu har vi hängt ute i höstsolen en stund och jag ska ta en liten nap innan det är dags att fara iväg på myskväll för min del <3

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar