måndag 29 september 2014

Vart är den dolda kameran?


Seriöst, vem driver med mig?
I typ två veckor nu har jag varje dag klagat på att Mange aldrig tänder i fönstren på kvällarna. Nu var vi iväg i lekparken en stund och Mange kom hem innan oss. När vi kommer innanför dörren ser jag att lampan i vårt fönster är tänt och jag skrattar: "Haha, du är för rolig Mange, man behöver ju inte tända när det fortfarande är strålande sol ute!". Han kontrar med att lampan minsann var tänd när han kom hem. Haha. Jag öppnade fönstret precis innan vi gick och tände absolut inte lampan då jag verkligen är allergisk mot att ha lampor tända när det är ljust ute!

Men nu ringde nyss kära svärmor och gav tips om hur vi skulle göra. Så ikväll får Mange köra en liten ritual och jag återkommer om läget xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar