tisdag 16 september 2014

En ängel


Huvudvärken lyser igenom :(

Idag har jag varit hos min barnmorska och alltså den kvinnan förtjänar alla rosor i hela världen <3 Hon är så förstående, så mänsklig. Jag fällde några tårar och hon tog fram en servett och torkade dem, inga konstigheter alls. Hon bad om ursäkt för hur hennes "kollegor" på andra instanser behandlat mig genom att inte ringa upp som lovat. Hon förstod mig och vill verkligen mitt bästa. Jag har hamnat i en ond cirkel, huvudvärken gör mig illamående som gör det svårt för mig att äta. Äter jag inte mår jag illa för det samt att jag inte får någon energi och inte har ork till något alls. Hon skulle ha samtal med en läkare imorgon och skulle föreslå att jag var sjukskriven veckan ut för att sedan jobba 50% nästa vecka och sedan vara tillbaka normalt veckan därefter. Inget får stressas, det gör bara hela situationen värre. Imorgon ringer hon mig och berättar hur det blir! 
Blir ni gravida är det Christina Ringvide på Kvinnohälsan ni ska önska som barnmorska, hon är verkligen guld!!!

Efter besöket hos barnmorskan sov jag en stund innan jag hämtade hem grabbarna. Sedan tvättade jag och stekte pannkakor innan det var dags för fotbollsträning. Vi var hemma strax efter 19.30 och då slängde jag båda i duschen och nu har jag precis sövt dem! Ska slänga mig själv i duschen nu i väntan på mannen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar