söndag 21 september 2014

Lazy sunday





En regnig söndag vilken bestått av mysigt familjehäng hela dagen lång. Grabbarna hade en kompis över en stund på eftermiddagen men efter lunch satte vi igång att baka. Jag hade sett flera stycken baka Dumlekakor på Instagram och jag blev så jäkla läskad att jag var tvungen att testa jag med idag. Och herregud vad goda de blev, godaste jag ätit! Som kladdkaka, fast kaka och så med det där Dumlekletet i, ni måste pröva!! Efter bak käkade vi tacos till middag och därefter körde vi till Ljungsbro där M skruvade ihop en ny byrå till mina föräldrar. Påvägen hem stannade vi på Maxi och kompletterade lite till veckan och när vi kom hem var det läggdags för kidsen. Jag läste för dem och ganska snabbt hade jag två snusandes små godingar på en varsin arm och det var så mysigt att jag passade på att ta en nap jag med :) Nu har vi tänt ljus i hela vardagsrummet och har hunnit med ett avsnitt av The walking dead. Vi blev precis lika paffa båda två då det visade sig vara det sista avsnittet på Netflix så nu letar vi febrilt på nätet för att kunna ladda ner. Det här med serier är vår nya grej alltså, vi är helt fast! Men vad ska vi se efter The walking dead? Orange is the new black är vi klara med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar