söndag 14 september 2014

Värderingar som inte stämmer överens med mina


Idag har jag stolt utnyttjat min rösträtt och håller tummarna för att alliansen får fortsätta styra vårt vackra Sverige. Jag har också passat på att rensa bort "vänner" på Facebook vars värderingar och principer inte alls ligger i våg med mina. Att det ens finns ett främlingsfientligt parti år 2014 när människors lika värde lyfts så högt i alla olika forum känns helt befängt. Jag tror, och hoppas på att vår statsminister får sitta kvar vid makten. Med bravur tog han Sverige genom den stora krisen och han och alliansen ska självklart få fortsatt styre! (ENLIGT MIG!!!)

Annars har dagen rullat på i hiskeligt tempo, som vanligt. Idag orkade jag inte ligga i sängen så jag knaprade alla piller jag har. En stark mot huvudvärken, en mot illamåendet, en mot halsbränna och en järntablett. Med allt detta i mig orkade jag skjutsa Ellioth på kalas till Busfabriken och under tiden ta en lunch på stan med resterande familjemedlemmar. Därefter skjutsade vi Elton till en ny förskolekompis och medan M fixade det sista med staketet sov jag en stund! Nu har vi precis ätit middag och nu ska ungarna duschas och pysslas om innan det är läggdags för dem. Vi blir inte heller sena då M reser bort tidigt imorgon bitti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar