söndag 7 september 2014

Att njuta av helgen




Ännu en helt fantastisk dag är nu till ända. Kidsen gick upp själva och gav oss sovmorgon vilket följdes av god söndagsfrukost. Därefter intog jag solstolen på altanen medan mannen jobbade med plank och staket och kidsen lekte med varandra eller med kompisar. När jag på eftermiddagen tröttnat på solen tog jag med mig Elton till Maxi för lite kompletteringshandling för att klara veckan. Väl hemma igen åt vi middag och därefter var det läggdags för kidsen och jag somnade självklart med dem och blev väckt av mannen nu. Nu blir det lite soffhäng innan det är läggdags för att orka upp och öppna imorgon! Helgerna går alldeles för fort och söndagarna ger mig ångest!

Och på tal om ångest skrämmer valet mig lite och att det känns som det är många som ska rösta på SD :/ Men det tar vi imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar