torsdag 25 september 2014

Skolkille




Idag hämtade jag hem en stolt skolkille från skolan som faktiskt hade fått gått i skolan "på riktigt". Han hade fått gå i första klass i en halvtimme där han hade fått en egen plats och en egen låda. Min finaste Elma har tagit en egen klass i klassrummet bredvid Ellioths klassrum och idag när han slutade fick han vara där en stund istället för på fritids. Galet lycklig kille kan jag lova. Medan Elmut jobbade lite, och jag pratade med henne räknade Ellioth lite matte på tavlan :)

Annars har dagen bjudit på jobb och jobb skulle man kunna säga. Var hemma med mina skruttar några timmar innan kvällens personalmöte och medan de lekte så fint tog jag en tupplur. Jag sov så hårt att jag inte ens märkte att M kom hem :/ Tur att man har snälla barn som inte hittar på hyss när de inte är under uppsikt :)

Nu har vi sett ett avsnitt PH igen och fortsätter med Walking dead innan det är läggdags! Gött med fredag imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar