lördag 6 september 2014

Att vara bekväm i gravidmage



Känner mig oftast inte alls bekväm med magen. Jag känner mig bara tjock och i ansiktet ser jag så fruktansvärt sliten ut (och rund). Men idag var det som att solen väckte mig till liv och jag kände mig okej med magen. Utan smink och med bara lite solljus till hjälp knäppte jag av några svartvita. Idag lyser lyckan att ha en liten groda i magen igenom, eller hur ?<3

Idag har dessutom varit en sådan dag som jag älskar. Solen har strålat från en klarblå himmel hela dagen och jag har legat i solstolen. Samtidigt har jag hunnit tvätta fyra maskiner tvätt och lyssnat på lite poddar. Grabbarna var iväg till Järnlunden med mormor och morfar där de luftade motorbåten. Innan de for plingade det på dörren här hemma och Eltons förskolekompis stod utanför och frågade om de skulle leka. Och iväg for de på varsin kickbike och mitt hjärta gjorde volter. Det är såhär det ska vara att bo i hus <3 En perfekt sensommardag helt enkelt!

Igår blev det inget fredagsmys för mig då jag kröp tillbaka ner i sängen och somnade tillsammans med Elton strax efter 20. Ikväll blir det att ta igen den förlorade kvällen! Jag börjar med att ligga på mage i grabbarnas Fatboy, galet nice! Grodan där inne protesterar även att jag gjort en liten grop för hen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar