måndag 30 december 2013

Snart är de här <3

Vad tror ni den här dagen inneburit? STRESS såklart, what else? Klev upp i något kom kändes som i tid, vilket senare visade sig vara fel. Körde rally till Johannelund för att lämna av Ellioth hos en gammal förskolekompis innan jag och Elton gasade vidare till stan där jag skulle göra naglarna vid 10. Sedan åkte vi vidare till Tornby där vi mötte upp pappsen som skulle köpa raketer och då ville Elton hellre hänga med honom. Då tog jag en sväng till Lager 157 och fyndade SVEA & Bondelid till halva priset innan jag gasade hem igen. Väl hemma rensade jag tankarna en stund med två varv i spåret och sedan hem igen och slipade lite på tentan. Nu har vi städat, plockat undan, och fixat och donat för snart kommer våra älskade Anderslövsbor hit. De ska fira nyår här med oss tillsammans med familjen Kellis, det kommer garanterat bli världens bästa nyår <3
Nu måste jag sätta på potatisen för strax är de här och det med varmrökt lax och romsås! Jag har sparat mig hela dagen till denna festmåltid! Hej sålänge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar