torsdag 26 december 2013

Mellandagsrea

Min frånvaro idag beror av detta, tro det eller ej, shopping :P Denna bild togs efter att jag besökt tre butiker och då höll armarna på att gå av och jag kunde inte bära mer så då kom världens bästa pappa och hämtade upp dem (plus mamma)! Sedan fortsatte jag en liten sväng till innan jag begav mig till Amra där Sofia var och förlängde sina fransar! Jag köpte med mig Subway och det var sååå sjukt gott efter all (äcklig) julmat! (Ja, julmat kan kvitta för mig alltså!). Vi snackade massor skit och sedan gick vi ner en sväng på stan igen där jag självklart lyckades få med mig en påse till :) Därefter åkte vi hemåt och jag umgicks med familjen en stund innan jag åkte för att komplettera lite från Maxi där jag nu nyss är hemkommen från. Nu ska en paj slängas ihop vilken vi nog äter framför en film!
Vad jag shoppade idag ska få ett helt eget inlägg... Kanske lite senare eller imorgon, vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar