söndag 29 december 2013

Aldrig räcker tiden

Varför hinner man aldrig någonting trots att man har oplanerade dagar? Idag skulle tentan skrivits klart men nä, jag har inte ens hunnit öppna datorn i det syftet! Vi började med sovmorgon till 9.20, våra barn har under detta lov lite vänt på dygnet. De är vakna till 22-22.30 och sover därför länge på morgonen, jag gillar't! Frulle käkadd vi inte förrän vid 11 och då kom Tuwis samtidigt! Sedan var kidsen ute och lekte en stund medan jag tvättade och styrde. Lagom till de kom in kom Johänna & Alvin hit så då tog vi ett varv i spåret och de stora kidsen följde med för att hålla i kopplet. Sedan umgicks vi en stund och fikade och när Johanna åkte hem åkte jag till Tornby för att inhandla en present och kompletteringshandla lite på Maxi. Därefter åkte jag till Tobbe som hjälpte mig återställa telefon-skit-aset och nyss kom jag hem. Och nu äter vi en alldeles för sen middag. På det ska kidsen läggas... Jo, men hej tomma eller fullspäckade dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar