måndag 2 december 2013

Kul mail

Lämnade två glada prinsar på förskolan idag <3 Elton brukar tycka det är lite jobbigt vid lämning annars men idag skulle han leka med storebror ute (de går ju på olika avdelningar) och då var det glada miner istället!

Jag känner mig inte lika glad. Förkylningen jag drog på mig för 2 veckor sedan vägrar ge med sig. Den går liksom upp och ner hela tiden med en jäkla hosta som håller sig kvar. Imorse vaknade jag med tokont i halsen igen, typiskt!

Har suttit och skrivit på hemtentan från att jag lämnade vid 9 tills nu och under den tiden fick jag även ett himla kul mail. En annan tjej från stan ska till samma skola som mig i Thailand och det känns ju rätt skoj! Har börjat maila med henne nu så vi ska försöka få till en "dejt" i februari :)

Idag är fastedag så istället för att käka lunch nu ska jag ta en liten nap till 13. Natti då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar