fredag 6 december 2013

Fantastiska brallor!

Hur fräna är inte dessa? Utan tvekan de coolaste mjukisbrallorna jag någonsin sett. Mina kids har i stort sett alltid jeans (ska de ha mjukt är det tights då jag tycker det är mycket) men dessa var så snygga att jag köpte dem två par var, en av varje färg! När jag kom hem den dagen jag köpt dem så hade jag fått kort med posten om att Lindex (ja, de kommer alltså därifrån!) hade 30% på allt i butiken för alla medlemmar idag så jag hoppas Mange får köpa om dem! 149:- är priset, som hittat ju!

Annars ligger jag fortfarande i sängen. Någon maginfluensa vad det ju inte i alla fall utan snarare vanlig influensa (kroppen värker), kanske i kombo med typ magkatarr? Jag stressar ju halvt ihjäl mig dagligen så kan det kanske vara något sådant som orsakar magontet och illamåendet? Det är i alla fall bättre med det idag, så länge jag ligger i sängen. Jag är helt matt så jag stannar antagligen här hela dagen. Jag behöver duscha ur gårdagens schampo ur håret men då får jag nog ta en pall och sätta mig på! Och den där fredagspeppen känns nog som den uteblir idag :( Annars hade det ju varit en perfekt fredag att få ha sprungit ut och lattjat i snön med kidsen! Men som sagt, jag blir nog kvar här :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar