lördag 21 december 2013

41 to go

Idag har jag bäddat rent med nya sänkläder i grabbarnas sängar. Storkille-sängkläder <3

Julhetsen alltså, jag pallar inte den. Igår var jag ju som sagt tvungen att trängas på Maxi men idag var jag lite mer taktiskt då jag var tvungen att uträtta ett ärende på Ikano. Det var jag och några pensionärer som rusade in klockan tio prick, när de öppnade. 10.05 hade jag redan spenderat 25000:- och 10.15 var jag klar med mina ärenden och hade gjort av med ytterligare 75 kronor :) Lite spontanshopping är väl aldrig fel... Skämtosido var det där stora beloppet resten på grabbarnas resa, så nu är den färdigbetalad. Jag var dessutom precis på Ica och hämtade ut mitt pass som tillbringat en liten tid i Göteborg och fått visum i sig så nu är även jag klar att åka. Jag får lite smått panik av tanken att det bara är 41 dagar kvar tills jag reser då 14 av dem nu i princip är helgdagar och lov :/ So much to do before...

Idag har jag även varit iväg till min kusin och hämtat lite kläder de skänkt. Sofia har nämligen med att samla ihop mat och kläder till en familj i kris. Ett hjärta av guld har den kvinnan alltså <3

Och nu vilken sekund somhelst får vi gäster, några vi inte träffat på alldeles för länge. Bästa Josse, Jocke & Kellis kommer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar