söndag 8 december 2013

Finbesök!

Idag har vi haft besök av den här lille goa herrn med hans mamma och pappa (Therese & Jonas) <3 Han var så fin och luktade så fantastiskt så snart måste vi nog införskaffa oss en egen liten! Ellioth kunde verkligen inte få nog utan han skulle pilla, lukta på och hålla honom helst hela tiden. Så coolt hur personer förändras med tiden... Nu är Jonas pappa liksom, inget man kunde tro när han och jag gjorde Thailand 2005 :)

Annars har dagen rullat på i lugnt tempo. Vi började med sovmorgon till 8, låg och drog mig till 8.30 innan jag satte fart med att bädda rent i sängarna. Därefter blev jag bjuden på mysig sconesfrulle med två tända ljus <3 När jag sedan gick för att hämta hem Ellioth (för andra gången) fick jag tji igen. Han och Tuwis hade minsann inte lekt klart. Så medan de klädde på sig för att gå ut fick jag springa hem och hämta hjälm och snowracer. Sedan var de ute och lekte ensamma medan jag hängde lite med Fia & Tyra (Mange och Elton var på Bauhaus).

Nu väntar jag på att middagen ska bli klar och sedan blir det att ta tag i lite tvätt och packning. Yes, imorgon far vi iväg på en liten "minisemester" hela familjen. Eller jag och kidsen "semestrar" medan pappsen får jobba. Men mer berättar jag imorgon. Först är det skola och förskola som gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar