måndag 16 december 2013

För mycket

Grabbarna har fått nya mössor som fina Sofie sytt till dem. In love, i både mössar och ungar <3

Efter att ha kommit i säng sent igår och sovit illa inatt tänkte jag mig en liten sovmorgon imorse. Så efter att Mange gått upp för att ta kidsen till förskolan höll jag precis på att somna om när Mange slet upp dörren för att säga att de blev hemma. Han tyckte att de hostade för mycket för att han skulle kunna lämna dem på förskolan så han bestämde sig för att VAB:a. Jag kände mig inte jättelycklig över den där hostan då jag skulle fortsätta skriva på min hemtenta i denna kurs, och skriva med barn hemma är ju inte det lättaste alltså... Men de har lekte uppe på sina rum, sett på film och varit ute så det har ändå funkat. Jag satte mig och började skriva vid 9.30 och först nu packade jag ihop, och då har jag bara pausat för att knapra i mig en morot (fastedag idag). Och som alltid när jag börjar skriva tänker jag att jag aldrig kommer komma upp i minimumkravet på sidantal. Denna gång ska man skrapa ihop 10 sidor och nu har jag redan 9,5 sida och massor kvar att skriva :( Typiskt!

Nu ska jag försöka pillra i mig några kalorier till för sedan ska jag äntligen åka och träna igen. Tror det är fyra veckor sedan sist och det beror till största delen av att jag varit förkyld men också för att M varit bortrest. Idag väntar bodypump, SOM JAG LÄNGTAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar