tisdag 1 maj 2012

Tomat

Vilken underbar dag! Jag minns knappt när jag var ledig sist så den här dagen var välbehövlig! Jag kände precis just det, att jag behövde vara just ledig- bara ledig, så jag hängde i en solstol i stort sett hela dagen. Mange var duktig och klippte gräset och pulade med det mesta, pappa (ja, de myser också gärna där!) skrubbade hus-panelen och mamma skurade inuti huset! Tack älskade, bästa!!<3 Vi fick även besök av våra grannar (här hemma)... Vi grillade korv tillsammans och kidsen lekte!
Efter en god middag i Ljungsbro på det, for jag till simhallen där jag mötte upp Jessica (nästa granne) för ett Zumba-pass, awesome!!
Och nu har jag lagt mig tillrätta på soffan för att spendera kvällen framför Humorgalab, tillsammans med chips, godis och cider!

"Lite" röd efter fyra dagar i solen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar