torsdag 17 maj 2012

Städning före nöje

Jag drack alldeles för lite vatten igår (0,5 liter på träningen, på hela dagen) vilket resulterade i att jag vaknade med hemsk huvudvärk. När de andra klev upp vid 7-tiden tog jag två Panodil och kröp ner i sängen igen för att sova till 9 och vakna pigg och glad:) Tog en himmelsk (?) shake till frukost medan de andra mumsade på färsk bergis, fusk! Därefter satte jag igång att damma hela lägenheten medan pappsen städade köket och grabbarna spelade på iPad:en och såg på film! Så nu är lägenheten dammad, dammsugad och moppad för den här veckan och vi kan dra ut till sommarstugan! Dock kommer jag tvingas kånka med mig böcker och dator för jag måste verkligen skriva på den där jäkla fallstudien:(

Innan vi far har Ellioth önskat "sådana dära supergoda som blir hjärtan som sitter ihop!", våfflor it is! Jag är uppvuxen med att man får våfflor till efterrätt medan Mange fått våfflor till lunch så ja, tydligen får våra ungar det till lunch :) Då äter de iaf! Och jag tar väl en shake...mums?

(Fusket igår bestod av en tugga pepparbiff. Annars stod jag mig på 5 shakes, 2 äpplen och 1 banan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar